Livrare
Dupa lansarea
comenzii voastre online sau telefonic in
cel mai scurt timp veti primi un e-mail de confirmare.
Livrarea
produselor din comanda voastra se face in termen de 1 – 3 zile lucratoare de la
data comenzii
Produsele pot fi
livrate oriunde pe suprafata Romaniei, iar costul aferent livrarii o sa fie
calculat direct pe site-ul nostru, unde, daca este cazul, vor fi luati in
calcul inclusiv kilometrii suplimentari.
Livrarea
produselor este asigurata in limita stocurilor disponibile in depozitul nostru
sau al furnizorului. Daca unul sau mai multe produse nu sunt disponibile, o sa
fiti contactati telefonic sau prin e-mail pentru comunicarea timpilor de
livrare si / sau modificarea comenzii.
Posibilitati de livrare:
- Predare Fanbox
- Cargus Curier
- Ridicare de la noi din depozit, sau livrare cu masina firmei pe raza orasului Brasov si imprejurimi.
Procesarea
comenzilor
- -
Comenzile primite pana in ora 14:00 vor fi
procesate si expediate catre curier in aceeasi zi.
- -
Comenzile primite dupa ora 14:00 vor fi
procesate si expediate catre curier ziua urmatoare.
-
Programul de lucru este de luni pana vineri in
intervalul 09:00 - 18:00.
Modalitati de plata:
- o Online
cu card bancar, in siguranta, prin Netopia
- o Ramburs,
la livrare, in baza buletinului de expeditie prezent pe colet.
- o Cu
OP (ordin de plata) – pe baza facturii emisa catre dvs. In acest caz livrarea
produselor se va face dupa confirmarea platii.
Ne rezervam dreptul de modificare a
preturilor de vanzare pentru comercializarea online.
Politica de retur:
Ai dreptul de a returna produsele
comandate din magazinul nostru in termen de 14 zile calendaristice,
fara a fi penalizat si fara a invoca un motiv, de la data in care personal sau
persoana desemnata de tine a receptionat produsele comandate.
In cazul in care doresti schimbarea produselor poti solicita acest lucru in
termen de 14 zile calendaristice, fara a fi penalizat si fara a
invoca un motiv, de la data in care personal sau persoana desemnata de tine a
receptionat produsele comandate.
Poti returna/schimba orice produs daca acesta indeplineste urmatoarele
conditii:
- Produsele primite de tine nu au fost desfacute sau
desigilate.
- Produsele returnate sunt exact in aceeasi stare ca in
momentul livrarii, iar documentele si ambalajele produselor sunt intacte.
In cazul tuturor produselor, folosirea lor, fie si numai o singura
data, anuleaza dreptul tau de a le returna.
Trebuie sa returnezi produsele in
ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, instructiunile de
lucru si certificatul de garantie primit si toate documentele cu care ti-au
fost livrate.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou,
Arca Pet Shop are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul
initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata
din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea ta, de a reexpedia produsul,
pe cheltuiala ta.
Aceste dispozitii se aplica conform O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de
produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Ai dreptul sa optezi o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in
conditiile legii in vigoare.
Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri,
cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
In cazul in care produsul/ele sunt intr-o stare care nu ne permite
re-comercializarea lui/lor ne rezervam dreptul de a refuza returul.
Important: Toate
cheltuielile aferente returnarii vor fi suportate de tine iar rambursarea
contravalorii produsului/elor se va face in termen de 30 zile calendaristice de
la primirea notificarii de retragere.
Pasii pentru retur sunt:
Pasul 1:
Trimiterea si inregistrarea cererii de retur.
Trimite un e-mail pe adresa: office@arcapetshop.ro, care sa
contina:
- Numele
si prenumele.
- Adresa
de e-mail pe care s-a efectuat comanda.
- Numar
de telefon.
- Numarul
comenzii pentru care se solicita returul.
- Numarul
facturii primite la livrarea comenzii.
- Produsul/
produsele pentru care se solicita returul.
- Optiunea
dupa returnare: „Inlocuirea produselor”, „Returnarea banilor.”
- Motivul
returnarii produselor (nu este obligatoriu dar te rugam sa il precizezi
pentru a preveni pe viitor).
Pasul 2:
Intr-un interval de 2 zile lucratoare de la primirea cererii de retur, te vom
contacta pe e-mail pentru a-ti furniza informatiile necesare pentru returnarea
produselor.
Pasul 3:
Returneaza produsele la adresa specificata de operatorul nostru.
La primirea coletului, produsele vor fi verificate pentru a se constata daca
indeplinesc conditiile anterior prezentate.
Pasul 4:
Iti vom rambursa contravaloarea produsului/elor, dupa caz a costurilor
livrarii, in termen de 14
zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere.
·
In cazul in care produsul/ele
sunt intr-o stare care nu ne permite re-comercializarea lui/lor ne rezervam
dreptul de a refuza returul.
·
In cazul in care doresti
informatii suplimentare sau ai neclaritati privind clauzele sau procedura de
returnare ne poti contacta prin e-mail sau la numarul de telefon afisat pe
site.











